Bedankt voor je oordeel!

De Zwart Loodgieters en Dakdekkers

te 's-Gravenhage Geef jouw oordeel over De Zwart Loodgieters en Dakdekkers
5.0
Ralph
wo 03 apr 2024

Vriendelijke vaklui, snelle service

Hebben netjes werk geleverd, konden snel ter plaatse zijn. Hebben de CV ketel verplaatst met daarbij behorend leiding werk.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sonja & Sjoerd
vr 22 mrt 2024

Service plus abonnement

Ik heb om 09:00 de melding gemaakt van een verstopping, om 13:00 stond mo en z’n maatje op de stoep . 40 min later was Het probleem opgelost . Ik heb niets bij moeten betalen . Wij zijn er erg blij mee .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Antwaneth
vr 22 mrt 2024

Top

Vriendelijk vlot en de prijs was zeer te doen
Foto van voor en na

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Willem
ma 05 feb 2024

Heel erg bedankt

Ik schrijf normaliter nooit iets maar deze heren hebben mij geholpen op de zaterdag avond met een gat in mijn waterleiding . Zoals ik al zij ik schrijf nooit maar deze jonges hebben me ondanks de nood goed geholpen voor een normaal doordeweekse tarief . Ik dacht dat ik zou worden uitgeknepen maar nee hoor ze bestaan nog wel . Eerlijke mensen

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Merel wensbroek
di 09 jan 2024

Vlot

De zwart is erg vlot in het communiceren.
En vlot in het wek .
Lekkage netje op gelost

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Ilse
za 23 dec 2023

Supper

Ze doen wat ze zeggen .
Ze hebben een nieuw cv installatie aangebracht
De vloeren hebben ze weer nettje terug geplaatst Als of er niets gebeurd is .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Edwin
za 09 dec 2023

Snel en vakwerk geleverd erg tevreden.

Alles volgens afspraak gedaan.
Snel en vakkundig werk geleverd.
Heel vriendelijk gaat zeker in mijn adresboek.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Léonie
di 21 nov 2023

Fantastische service!

De heren Mohamed en Chaaib hebben uitstekende service geleverd. Ze konden snel na mijn verzoek langskomen. Het zijn hele kundige, snelwerkende, zorgvuldige en positieve heren. Overigens zijn al mijn ervaringen met De Zwart Loodgieters uitermate positief!

Kwaliteit

Prijs

Service

Reactie De Zwart Loodgieters en Dakdekkers
Thank you ???? for the nice words .
5.0
L.
wo 23 aug 2023

Aanrader

Kon snel een afspraak maken om lekkage aan ons dak te inspecteren, en de dag na de inspectie konden ze al langskomen voor de reparatie. De werkzaamheden werden zorgvuldig uitgevoerd. Gaandeweg bleek het dak op in ieder geval twee plaatsen gerepareerd te moeten worden, en hebben ze dat ook direct verholpen. Heel goede prijs-kwaliteitverhouding; ik zou de heren van De Zwart aanbevelen!

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Henk
ma 17 jul 2023

snelle en kundige loodgieter !

Binnen een uur na mijn telefoontje met Loodgieter.nl stonden de heren van De Zwart al op de stoep.
Snel en kundig werk geleverd. Bedankt!

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Willem kaptjjn
di 20 jun 2023

Aanraders

Wij hebben het nummer gekregen van onze buurvrouw en ze heeft niets gelogen over deze dakdekkers .
Eind resultaat , uitstekend uitgevoerd

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Henk
di 20 jun 2023

Zeer positief ingesteld

Waar de meeste bedrijven eerst een stijger voor €6000 wilden plaatsen hebben de heren van de zwart van die harnassen gebruikt en zijn aan de slag gegaan .
Het zijn meedenkers en harde werkers

Kwaliteit

Prijs

Service

4.0
Gert
do 18 mei 2023

Super netjes werk geleverd!

Malik en zijn zijn mannen hebben bij ons twee nieuwe dakgoten gemaakt. Dit is super netjes gedaan deze mannen verstaan hun vak is echt een aanrader groet fam, Leich

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Willemijn
za 06 mei 2023

Goeden service

Wij hebben een service abonnement bij de Zwart en hebben daar meerdere malen gebruik van gemaakt , dit x omdat we een verstopping en een lek hadden in het keuken kastje .
Dit is volledige hersteld zonder kosten te hebben gemaakt .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Thijs
do 09 mrt 2023

Goede service!

Een snelle en goede service! Netjes geholpen en gelukkig konden ze snel komen en zijn we goed geholpen. Zeker een aanrader!

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Ad
do 09 mrt 2023

Goed en adequaat contact, snelle reactie indien nodig

De werkzaamheden worden zorgvuldig uitgevoerd maar de mannen zijn gek op goede koffie, gelijk heeft men.
Wij zijn heel tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Els en Henk huizen
zo 08 jan 2023

Zeeer tevreden

Na langdurig lekkages vanuit onze dakgoot hebben we maar er naar laten kijken .
Na een grondige inspectie en hier en daar wat nood reparaties zijn aangebracht is ons geadviseerd om de dakgoten te vervangen er was weinig aan te reden wat ook duidelijk zichtbaar was op de foto’s .
Wij hebben dat gelijk ook met de buren besproken want bij hun was het net zo erg aan vervanging toe was .
Na een week hebben wij een duidelijk offerte aangeboden gekregen voor zowel de achterzijden als voor zijden gekregen .
Wij hebben de offerte besproken en na een kleine zes weken zijn ze met de klus begonnen .
Ik een stuk zijn ze door gegaan en het resultaat mag er zijn .
Wij hebben het bedrijf en monteurs erg fijn ervaren en wij raden ze zeker aan .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Léonie
vr 11 nov 2022

Snelle beschikbaarheid en kundige, vriendelijke heren!

Snelle beschikbaarheid en kundige, vriendelijke heren!

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sabrina
za 24 sep 2022

Probleem snel verholpen

Snelle reactie op hulpvraag. Vriendelijk personeel werkt nauwkeurig. Erg blij mee!

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Jos
vr 16 sep 2022

Zeer tevreden, denkt in oplossingen, reageert snel en komt afspraken na.

We zijn als VVE zeer tevreden. Bij ons zijn de oude lekkende gietijzeren afvoerleidingen vervangen. Hierbij is door slim te werken zo min mogelijk breekwerk verricht. Alles keurig en vlot volgens afspraak uitgevoerd voor een redelijke prijs. Geen gedoe over meerwerk, gewoon afspraak is afspraak.
Dit bedrijf is een aanrader.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Jos
vr 16 sep 2022

Zeer tevreden, denkt in oplossingen, reageert snel en komt afspraken na.

We zijn als VVE zeer tevreden. Bij ons zijn de oude lekkende gietijzeren afvoerleidingen vervangen. Hierbij is door slim te werken zo min mogelijk breekwerk verricht. Alles keurig en vlot volgens afspraak uitgevoerd voor een redelijke prijs. Geen gedoe over meerwerk, gewoon afspraak is afspraak.
Dit bedrijf is een aanrader.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Frans
zo 11 sep 2022

Toppers

Mo en Ap hebben ons dak dicht gekregen ondank dat het aan het gieten was .
De wel bekende gezegde :niet lullen maar poetsen is zeker hier van toepassing .
Gewoon regenjas aan zij mo nog tegen z’n collega .
Hup de ladder van de auto en gaan met die banaan .
24 uur verder en geen druppel te bekennen

Kwaliteit

Prijs

Service

Reactie De Zwart Loodgieters en Dakdekkers
Dank u
1.0
Maarten
za 10 sep 2022

Niet komen opdagen

Helaas niet komen opdagen, terwijl er een duidelijke afspraak was gemaakt. Ik had het fijn gevonden als er dan even was gebeld dat de afspraak verzet zou gaan worden, maar dat is niet gebeurd. De werkzaamheden laat ik maar door een ander bedrijf uitvoeren.

Kwaliteit

Prijs

Service

Reactie De Zwart Loodgieters en Dakdekkers
Beste erg vervelend dat er niemand is geweest . Als gaat om de postcode 3201 jk gaat , dat is eigenlijk de enige die vandaag nuet is geholpen .En er is meerdere malen getracht contact met u op te nemen maar werd nuet op genomen.
5.0
Dhr Pelleboer
ma 05 sep 2022

Vakwerk geleverd

Als er vakwerk opmaat moet worden geleverd is dit bedrijf zeker een aanrader .
Ook de prijzen vergeleken met andere zijn stukken goedkoper, en volgens ismael is de reden hiervoor, dat de plan van aanpak en voorbereiding hiervoor cruciaal is.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Dolf
wo 31 aug 2022

Uitstekend gedaan!

Na een dakinspectie bleek ons slechts 6 jaar oude platte dak, slecht aangelegd. En er was ook een lek ontstaan waardoor (bleek later) de dakisolatie voor de helft nat geworden was. Gaandeweg is besloten om het oude dak met het grind en al in zijn geheel te verwijderen en een volledig nieuw dak aan te leggen inclusief isolatie. Dat hebben ze, ondanks het onverwachte meerwerk, achter elkaar in 2 weken gedaan. En ... uitstekend uitgevoerd! De bedekking maar ook de randen, het zink- en loodwerk en de afvoer zien er weer prima uit. Zelfs de zonnepanelen hebben ze weggehaald en weer teruggezet en aangesloten. Ook de samenwerking was erg prettig! Job well done!!!

Kwaliteit

Prijs

Service

Reactie De Zwart Loodgieters en Dakdekkers
U ook bedankt voor het vertrouwen en opdracht , we will keep in touch chemtrail ????
5.0
Ingrid
vr 26 aug 2022

Zeeeeeer tevreden

ik belde om 16:45 en werd vriendelijk te woord gestaan, en werd mij verteld dat ik zou worden terug gebeld voor meer info .
Daarna ook heel snel terug gebeld met de mededeling dat er monteurs in de buurt zijn en even langs konden rijden .ismael en Ap waren erg vriendelijk en kundig.
Ze hebben de verstopping verholpen vanuit de kruipruimte.
Kosten voor het klusje inclusief btw en een stuk buis die ze hebben gebruikt €180
Geen voorrijkosten of avond tarief of andere rare calculaties .
Het gootje die ze hebben gekregen van ons hebben ze meer dan verdient , en wij zullen

Kwaliteit

Prijs

Service

Reactie De Zwart Loodgieters en Dakdekkers
Bedankt voor de review
5.0
Karin
di 23 aug 2022

Service abonnement is op en top

Wij hebben een allround service abonnement bij De Zwart , en afgelopen vrijdag heeft onze cv ketel van 18 jaar het begeven .
Er is ons geadviseerd om geen investeringen te doen in zo een oude toestel, wat begrijpelijk is.
Wij hebben de zelfde dag een offerte ontvangen .
Omdat het tog om veel geld gaat ( voor ons ) zijn we tog verder gaan shoppen , maar wij hebben geen betere deal kunnen vinden dan wat de zwart ons heeft aangeboden , en sterker nog sommige waren gewoon bijna €2000 duurder .
De heren hebben de wo er op de ketel vervangen.
Wij raden dit bedrijf aan omdat ze en erg vlot zijn , de prijs is goed , en de service kan bijna niet beter .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Els Boshuis
di 05 jul 2022

Niet alleen vlot in de communicatie.

Het begon te regen in onze slaapkamer, en dachten we bellen een dakdekker , maar zo makkelijk bleek het niet te zijn .
Bij de zwart dakdekkers hadden ze iemand in de buurt en is bij ons lang geweest .
Alles kittig netjes gefotografeerd en uitgelegd wat ie is gaan doen .
€45 min later waren ze weer beneden met een paar filmpjes van het heen wat ze hadden gedaan .
Wij hebben het advies gekregen dat we binnen 5 jaar tog zeker moeten gaan nadenken om het dak opnieuw te bedekken .

Al om al een fijne partij om mee te werken .
En oja ik ga ook een service abo bij ze afsluiten .

Kwaliteit

Prijs

Service

Reactie De Zwart Loodgieters en Dakdekkers
Dank u voor de mooie worden
5.0
Ellen van Driel
di 05 jul 2022

Topservice voor een topprijs

Topservice, De heren werken zorgvuldig, komen de gemaakte afspraken keurig netjes na en hebben een schappelijke prijs.

Kwaliteit

Prijs

Service

Reactie De Zwart Loodgieters en Dakdekkers
Ons dank ???? is groot
5.0
Miranda
ma 04 apr 2022

Een eerlijke deal

Wij hebben een service + ???? al 2 jaar en wij hebben in middels 4 x de heren ingeschakeld en elke x word het probleem vakkundig opgelost .
De meeste bezoekjes waren kosten vrij.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Carl Harstenbriek
za 05 mrt 2022

We gaan het meemaken

Ook het bouwen van mijn zwembad heb ik aan de heren toe vertrouwd .
Wij zijn al jaren lang klant van de zwart loodgieters , diverse projecten laten uitvoeren .
Dit zijn de eerste foto’s en de rest word vervolgd .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Klaas
za 26 feb 2022

Top

Ons dak is weer na de storm dicht gemaakt Doo de heren.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
ashraf
do 03 feb 2022

bing bing alles kan

merci pour respecter les rendez-vous :)

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Cris
wo 05 jan 2022

Chris

Het Dak is net 5 jaar geleden gedaan door gebroeders Willemse .
En het lekt als een mandje .
Wij hebben het bedrijf gebeld en hebben aangegeven dat ze pas eind feb tijd hebben .
Als we zo lang gaan wachten is en een kans dat we zijn verzopen , het lekt erg hard .
Ze hebben er gewoon maling aan .
De zwart is bij ons langs geweest en heeft het probleem verholpen

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Cristal van Gelp
ma 03 jan 2022

Solar engendering

Onze dakdekker had ons in de steek gelaten , en moesten direct iemand vinden die dat zou dichten .
Ik heb me gek gebeld om een dakkedekker te vinden in Den Haag , wat moeilijk was dan ik had gedacht .
Een professioneel bedrijf die moeit heeft genomen om ons uit de brand te helpen , ondanks dat ze eigelijk geen tijd hadden .
En ment dat soort lui kun je van mij zeker mee in zee gaan .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Van Lith
do 30 dec 2021

Super gasten

Deze heren hebben geweldig en goed werk afgeleverd.
Wij hadden bij ons in de buurt geen betere loodgieters kunnen krijgen.

Chapeaux De Zwart Loodgieters ????????

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Ralph
wo 29 dec 2021

Het paste allemaal maar net

Wij hadden een oude gashaard in de woonkamer en een grijzer in de keuken .
Beide hebben ze die verwijderd en een nieuwe
Combiketel geplaatst in het keuken kastje .
Alles is erg netjes en strak weggewerkt .

Dit zijn heren met vakkennis die erg verantwoordelijk en nauwkeurig te werk gaan .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Kees
di 28 dec 2021

Top service

Ondanks de feest dagen hebben de heren het tog voor elkaar gekregen om gootsteen te laten lopen .
Een flinke verstopping, maar dat hebben ze netjes opgelost .

Kosten : geen omdat we een abonnement hebben .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
R , Patorejo
za 25 dec 2021

Ehhhhh gewoon Goed

Wij wonen in een rijtjeshuis met een gezamenlijke dak.
Ik heb al vier verschillende bedrijven over de vloer gehad de afgelopen 6 mnd .
Ismael en mo zijn bij ons geweest en hebben eerst de boel vrijgemaakt van het grind , toen goed schoon geveegd , en ja dan ga je de lek zien.
Die hebben ze ge fotografeert en hebben dat gefixt.
Toen ik had aangegeven dat ze de 5e bedrijf waren die naar dit lek heeft gekeken , vroeg ismael aan mij van wat ze hadden gedaan ?????
Ik weet het niet .
Hij gaf aan dat het nooit veel geweest heeft kunnen zijn omdat het grind nooit is bewogen .

Bij ons is het nu al bijna een maand droog en wij zijn supper tevreden .

Met dit soort bedrijven kun je met gerust hart in zee gaan .

Kwaliteit

Prijs

Service

1.0
Maz
za 25 dec 2021

Komen niet opdagen

Komen niet opdagen op afgesproken tijdstip.

Ik vind het heel raad dat ze afspreken en niks van zich laten horen. ik heb het benadrukt of die persoon mijn adres en tel goed genoteerd heeft. ja natuurlijk zei hij..

Kwaliteit

Prijs

Service

Reactie De Zwart Loodgieters en Dakdekkers
Beste , Wij vinden het erg vervelend dat er niemand is komen opdagen . Het is een ongelooflijk drukke periode en we doen er alles aan om ook de nieuwe klanten te helpen als de situatie het mogelijk maakt. Dat neemt niet weg dat er gewoon gecommuniceerd hoort te worden met de klanten . Ik weet dat er gisten een van de jongens gedwongen moest stoppen om dat z’n vrouw acuut geopereerd moest worden . Mocht het probleem nog steeds aanwezig zijn dan willen we daar vrijblijvend na komen kijken . Mvg De zwart
5.0
Brenda
do 16 dec 2021

Top service

Ons radiator begon spontaan te lekken .
De zelfde dag gerepareerd en zonder extra kosten . ( omdat we een service plus ???? hebben .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
L
wo 15 dec 2021

Top service, netjes, snel en adequaat

Lekkende cv leiding in december..... dan denk je, onmogelijk om dat direct te laten repareren. Dat leek ook zo, maar na verschillende telefoontjes belde ik 'de Zwart'; ..... "geen probleem over 2 uur zijn we bij u". en binnen 2 uur stonden 2 man voor de deur met de boodschap, we zijn hier om uw cv leiding te repareren en binnen 2 uur was het geregeld.
Het was niet goedkoop maar marktconform... tja... een loodgieter met spoed in december, wat verwacht je vandaag de dag.
Top service! Nette vakmensen die doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.
Zeker een aanrader.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Kees en Bep
do 09 dec 2021

Goed

Vanaf het eerst moment tot aan de oplevering is er een duidelijk communicatie geweest .
De heren zijn geweest en konden weinig doen aan het dak dan foto’s maken en door hebben gestuurd naar hun baas .
Ook wij zagen dat duidelijk op de foto’s dat er weinig viel te redden .
De zelfde dag een prijsopgave ontvangen en 2dagen later hebben ze het karweitje geklaard.
De heren hebben het werk zoals afgesproken keurig afgerond .
Ook geen meerwerk gerekend voor wat werkzaamheden die niet waren afgesproken.
Ik kan oprecht zeggen dat de heren die bij ons zijn geweest eerlijke en harde werkers zijn .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sanne
zo 14 nov 2021

Erg hoge werk trmpo

Keuken afvoer hersteld

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sanne
zo 14 nov 2021

Erg hoge werk trmpo

Keuken afvoer hersteld

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Kees
za 13 nov 2021

Door mijn cv leiding geboord

Snel en adequaat opgetreden .
Wij zijn zeer tevreden op de wijze van de de zwart .
Erg duidelijk in de communicatie over het geen wat ze gingen doen , en ook de tarieven die ze hamsteren zijn zeer gangbaar .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sandy
za 30 okt 2021

Top

Ons toilet was erg oud en versleten en moest vervangen worden

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Tina
ma 11 okt 2021

Goed

Lek verholpen bij de afvoer

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Rene
vr 08 okt 2021

De jongens weten wat ze doen

De jongens van de zwart zijn de 3e partij die naar de Daklekkage zijn komen kijken .
Na dat ze het dak op zijn geweest en de lek hebben opgespoord, hebben ze door middel van foto’s en film mij laten zien wat de lekkage veroorzaakte.
Binnen 30 min hebben ze de lek hersteld .
Ik heb tweehonderd en elf euro’s afgetikt incl.
Aan de twee vorige bedrijven zijn we in totaal al €1100 aan allerlei werkzaamheden die niet hebben mogen baten ( op z’n aardigst gezegd)
Nu ik dit allemaal schrijf ga ik ook een service plus abonnement afsluiten , dan ben ik gelijk van dit gelijk af .

Met vriendelijke groeten

Rene scholten

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Klaas van zicht
do 07 okt 2021

Snel ter plekke en snel opgelost

Wat een pokken weer .
Mijn hele gang stond blank omdat m’n regen afvoer verstopt zat .
Ik heb er denk ik 10 gebeld en niemand kon !!!
Het is echt ongelooflijk moeilijk om een dakdekker te vinden heb ik gemerkt .
De zwart had iemand in de buurt lopen en heeft hem mij kant opgestuurd.
Binnen 15 min was het euvel verholpen .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Serhat
do 07 okt 2021

Goed

Verstopping verholpen aan de keuken afvoer

Heb €121 afgerekend voor 45 min werk .
Prijs is redelijk

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Wil van Geldervelze
do 07 okt 2021

Ik vind het in ieder geval prachtig.

Ik zag lang mijn rook afvoer van mijn cv ketel wat water naar benden druppelen .
Gelijk de zwart gebeld ( ik heb tog een abonnement dacht ik )
Zelfde dag lang geweest heeft 25cm afvoer vervangen en was weer weg .

Kosten €0,00 , en daarom vind ik het prachtig

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sharida Koenjoe
do 07 okt 2021

Toppers

In de regen hadden ze een noodvoorziening aangebracht, en de volgende dag hebben ze de uitwatering opnieuw ingebrand

En wij nemen ook een abonnement .
Kijk me wel zo handig .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sonja
vr 01 okt 2021

Top service

Wij hebben ook de allround service abonnement en zijn er zeer blij mee .
Vannacht met de flinke bui begon het spontaan te lekken .
Om 08:00 heb ik gebeld en om 11:00 stonden 2 heren voor mijn deur..
Ze hebben keurig het probleem opgespoord en hersteld .

Ik heb niets hoeven afrekenen.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Ina
wo 29 sep 2021

Prima volk

De heren hebben zowel het dakbedekking vervangen , als de Singels .
En erg tevreden over het eind resultaat.

En als dank voor de klus hebben voor een jaar lang gratis service abonnement van ze gekregen .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
De vriend
di 28 sep 2021

Prijs kwaliteit goed

Ze komen, ze hebben hun ding gedaan en weer weggegaan .
Erg vlotte professionele werktempo

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Jim
di 28 sep 2021

????????

Wij zijn van one lekkages af

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Edwin
za 25 sep 2021

Heel tevreden

Duidelijk te spreken over vaklui .
Van af het moment dat de heren zijn wezen komen kijken heb ik er een goed gevoel over gehad , al mijn vragen en zorgen werden opgenomen door de heren en heb een simpel maar zeer duidelijk offerte op maat ontvangen .
Tijdens de werkzaamheden werd er continu gecommuniceerd via de app en kon meekijken op de foto’s how het allemaal verliep .
Wij hebben niets te klagen gehad over zowel het werk als de heren die bij ons hebben gewerkt.
Een zekere aanrader

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Haroen
wo 22 sep 2021

Vakman

Tony heeft bij ons het lek opgespoord en hersteld .
Aardige jongen

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Salhi
di 21 sep 2021

Top kwaliteit

Ik had een oude gemetselde dakkapel met een glazen dak , wat aan allerlei kanten lekte .
Ook de ramen van de kozijn waren oud en rammelde aan alle kanten .
Mijn idee was om alles te slopen en een nieuwe dakkapel laten plaatsen .
Ismael heeft mij er van overtuigd dat dat niet nodig was en dat het weggegooid geld is .
Hij heeft een nieuw kozijn ingezet het dak aangepakt en de zijkanten zijn ook hersteld .
Erg professioneel hoe er te werk is gegaan , duidelijk dat je met prof te maken hebt
Wij zijn dik te vreden

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
John
di 21 sep 2021

Harde werkers

Ze zijn geweest , hebben wat tests uitgevoerd en kwamen tot conclusie dat de afvoer kapot is in de vloer .
En die hebben ze netjes gefixt

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sander verbaan
zo 19 sep 2021

Dak lekt

Lekkage vanaf het het dak langs de ventilatie kanalen opgespoord en hersteld .
Ismael was er duidelijk in de communicatie internet het gene wat hij ging doen .
Duidelijke foto’s gemaakt van de oorzaak en foto’s van na de reparatie .
Weet ik ook eindelijk hoe mijn dak er uit ziet lolllll

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Linda
zo 19 sep 2021

Heel erg vlot

Bij de aansluiting van mijn radiator lekte wat water .
Ik heb gelijk actie ondernomen en loodgieters gaan bellen .
Ik denk dat ik een stuk of 7 bedrijven heb gebeld , sommige namen gewoon niet op en de rest was er een wachtrij van een week of meer .
Tot dat ik bij de zwart terecht kwam .
Die heeft gelijk 2 jongens gestuurd en die zagen al gauw dat de radiator het had begeven en vervangen dient te worden .
Een uur later waren ze terug met een mooie witte radiator en die hebben ze keurig netjes gemonteerd .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Liesbet
za 18 sep 2021

Als erg goed ervaren

Onze cv ketel heeft het begeven .
Na overleg en advies hebben we besloten de cv ketel te vervangen

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Greets
vr 17 sep 2021

Vaklui

Ik heb al jaren last van lekkages , en elke x weer een reparatie .
Nu heb ik contact opgenomen met dhr de Zwart en die is komen kijken en heeft mijn verhaal aangehoord.
Het advies was een nieuwe laag overheen branden .
Kosten € 2800 incl ca 70m2 , en 15 jaar garantie .
Aangezien in al meer kwijt was als dat aan reparaties zijn we akkoord gegaan .
Nu meerder regenbuien verder en geen druppel te bekennen .

En wat ook erg fijn was , is dat ze tijdens de werkzaamheden foto’s naar mij app stuurden .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Silvia
ma 13 sep 2021

Prima bedrijf

Wij wouden al heel graag een dakterras , en de jongens van de zwart hebben dat keurig voor elkaar gekregen .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Verzana
wo 08 sep 2021

Erg fijne ervaring

De jongens hebben het dakbedekking van mijn ons woning vervangen.

5.0
Willeke
di 07 sep 2021

Zeee te vreden (al jaren )

We vinden het erg fijn dat er zo een top product bestaat .
Bijna alles onder het dak als op het dak word door de heren aangepakt .
Ik slaap een stuk lekkerder met de weet dat ik mijn huis in goede conditie kan houden , en niet bang hoef te zijn voor hoge kosten .
Ik raad iedereen aan om de service abonnement aan te sluiten

5.0
Alisa .B
do 29 jul 2021

Weer bedankt

Ook wij hebben een service abonnement ,
En net de storm zijn er wat dakpannen weggewaaid .
De jongens hebben een paar dakpannen vervangen .( kosten loos )
En mooiste van alles hoef ook de verzekering in te schakelen want dan kost het me m’n eigen risico

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Ferry
ma 19 jul 2021

Erg vlot

Mijn dakbedekking was aan vervanging toe van de 3 offertes waren ze de goedkoopste.
Maar wel veel beter gespecificeerd als de andere .
Eind resultaat was een dikke voldoende .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sonja
za 17 jul 2021

Gewoon goed

Bedankt weer voor de service

Erg blij met de heren

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Wim
di 13 jul 2021

Snel verholpen

Om 08:00 gebeld en om 12:00 stonden zwcvoor de deur .
Na 30 min was de blokkade in de afvoer gemaakt .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Lodewijk
ma 12 jul 2021

Top

Erg communicatief en snel ter plekke bij spoed .
Wij zijn al jaren fan van de firma , begrijp de onderstaande reacties niet echt .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sjors ambawiet
vr 11 jun 2021

Erg communicatief , snel en professioneel

Gebeld voor mijn verstopping in de keuken
Zelfde dag gekomen .
De heren waren erg beleefd en met professioneel apparatuur hebben ze ons afvoer ontstopt .
Omdat er altijd wel wat aan de hand is met ons inmiddels 40 jaar oude woning hebben we ook een abonnement afgesloten .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sonya
di 08 jun 2021

Gewoon ideeeaal

Wij hebben een service abonnement,
En nu meerdere malen gebruikt van gemaakt ,en geen extra kosten hoeven maken.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Willen
do 20 mei 2021

Tog uit eindelijk goed gekomen

En maar wachten tot dat ze op zouden komen dagen .
Wij bellen en geen gehoor wat we niet gewend zijn , achteraf hebben ze ons gebeld met wat naar nieuws over de baas die opgenomen was in het zieken huis .
De volgende dag zijn ze de jongens geweest en ons dak gerepareerd.

Wij wensen u veel beterschap en tot ziens

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Aad
di 11 mei 2021

Snel en efficiënt te werk gegaan


Goed en snel geholpen i. In het kruipluik hadden we een lekkage aan de waterleiding Dus haast geboden. Loodgieter kwam binnen paar uur. Vriendelijke jongens en deskundig. Probleem was snel getraceerd en opgelost .
Ik merkte al gelijk dat het om doorgewinterde loodgieters ging .
Professionele apparatuur, water bestendige kleding aangetrokken en hup aan de slag
Binnen 40 min opgelost .
Kosten €190 incl

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Lex
ma 10 mei 2021

Lek gedicht

Vandaag na de hevige regenbui flinke lekkages .
Heb er 5 gebeld en niemand die heeft tijd .
Sterker nog bij de eerste 3 bedrijven werd er niet eens opgenomen .
Ismael van firma de zwart is hier om 19:00 geweest en heeft het probleem op gespoord en verholpen .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Cris
wo 05 mei 2021

Cris Verhout


Solide werk en duidelijke communicatie
Kennelijk had ik de waterleiding geraakt met boren. Ondanks dat het zaterdag was kon men toch een afspraak maken chirurgies te werk gegaan en binnen 2 uur was het klusje geklaard.
Erg vriendelijke heren , en kosten voor het klusje waren heel schappelijk .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Suzan
za 01 mei 2021

Een eerlijk bedrijf

Wij hadden een verstopping in de keuken afvoer en die hebben de heren erg netjes opgelost.
De kosten hiervan €140 incl
Mijn buurvrouw die 4 dagen geleden voor het zelfde probleem RRS riool service heeft in geschakeld , heeft €1000 , ja je leest het goed DUIZEND €€ betaald voor 45 min werk .
Volgens onze monteur schijnen er een hoop oplichters in omloop te zijn .

Wij zijn in ieder geval erg na tevredenheid geholpen , en ook wij hebben de service abonnement afgesloten .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Willem
vr 30 apr 2021

Goede service

De heren zijn netjes hun afspraken nagekomen .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sonja
do 29 apr 2021

Mijn dakkapel

Zowel kwaliteit als prijs hebben we absoluut niets o aan te merken .
Ook erg vriendelijk

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Karel doorman
ma 19 apr 2021

Goed

Ochtend gebeld , en zelfde dag mijn cv ketel vervangen .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Vanessa
zo 18 apr 2021

Snel en voordelig

Heb om 09:00 melding gemaakt van een Daklek .

12:00 stonden ze voor de deur en hebben het euvel verholpen .
Uiteraard kosteloos ( service plus abonnement

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Kelly
za 17 apr 2021

Top

Kan me helaas niet aansluiten bij de onderst slechte recensies
De jongens hebben ons toilet ontstopt ,en was een vrij smerig klusje moet ik zeggen .
Maar ze hebben het netjes opgelost , en de ruimte schoongemaakt als of er nooit iets was gebeurd .

En wij hebben in volle vertrouwen een service abonnement afgesloten .

Kwaliteit

Prijs

Service

1.0
robert
za 17 apr 2021

komen na afspraken niet

gevonden op het net ,staat een contact formulier ,ze reageren gewoon niet, dat nummer gebeld voor spijkenisse namen niet op, belden later wel terug, afgesproken, hele middag zitten wachten.
heel onduidelijk was hun mededeling per telefoon kwamen kwartier later ? kwam helemaal niet. weer gebeld met hoofd nummer ,wilden dan volgende dag komen ,heel de ochtend gewacht kwam niemand ,zonder even te zeggen hoe of wat.
nou maar weer verder zoeken dan ,naar iemand die wel komt.

Kwaliteit

Prijs

Service

1.0
Kees van hasselt
do 15 apr 2021

Oplichters

Oplichters

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sebio
za 13 mrt 2021

Super snel

Het water kwam met bakken uit de hemel vallen ,en door mijn dak in de slaapkamer .
Ismael & Mounir hebben een nood reparatie uitgevoerd .
Geen druppel meer te bekekene .
In mei gaan de jongens het hele dak opnieuw bedekken .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Samuel levi
za 13 feb 2021

Wat was het koud

Gisteren avond mijn bij -5 begeeft mijn cm cv ketel het brrrrrr wat was het koud .
Ismael heeft hem weer aan het praten gekregen .
Factuur viel reuze mee ,
Hartelijk dan

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Dijksie
za 06 feb 2021

Snel, accuraat, deskundig en volgens afspraak onze dakterraslekkage opgelost! Kortom TOP!

Op zoek naar een dakdekker die snel een lekkage op ons dakterras zou kunnen verhelpen! Dit omdat het toch ook wel erg veel en veel sneller begonnen te druppelen vanuit het plafond (we slapen onder het dakterras). Via google op de reviews snel iemand gezocht De Zwart dus, zaterdagochtend rond 9.00 uur gebeld, Ab aan de lijn en hij zei dat er tussen 10.00 uur en 12.00 uur iemand zou kunnen komen. I.e.g. om er naar te kijken en werkzaamheden die het direct zouden kunnen verhelpen en onder de 300 euro zouden blijven, zouden ze direct uitvoeren. Heel simpel: ze waren er om 10.15 uur met twee man sterk, Mounir en zijn collega, snel, accuraat te werk gegaan (ze lieten de koffie zelfs koud worden), deskundig alles uitgelegd wat de oorzaak was en wat ze zouden gaan doen om het op te lossen! Binnen circa twee uurtjes waren ze weer weg en tot nu toe geen druppel lekkage meer bespeurd! Ook nog eens topgasten met een doses humor!

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Hagenleer
wo 03 feb 2021

Verstopping

Blokkade in het riool zeer snel op gelost .
Bij meerdere bedrijven die we hadden gecontateerd werd aangegeven dat het per meter werd berekend tot aan de blokkade .
Sommige ....... vroegen zelfs €40 per meter .
De jongens van de zwart hebben aangegeven dat bij hun standaar 20 meter doorgevoerd word ,omdat je nooit kunt weten waar precies de blokkade zit , wat erg logisch lijkt .
Eind van de rit hebben we excl fooi €145,20 afgerekend .
Zeer prettig ervaren.
Een aanrader

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Pricilla
di 02 feb 2021

Erg snel

Binnen een uur het dak gerepareerd .
Ze zijn zeker snel en weten wat ze doen .
Zoals ik hier ook lees , eerst het dak op geweest wat foto’s gemaakt , een snelle uitleg over het geen wat ze van plan zij te repareren .
Na dat de klus geklaard was hebben ze een bon uitgeschreven en alle foto’s naar ons doorgestuurd en klaar is Kees ( ismael in dit geval )

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sonja
ma 01 feb 2021

Goed

Radiator kranen zijn vervangen
Erg tevreden

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Ferdinand
za 30 jan 2021

Prima bedrijf

Ik heb zaterdag ochtend gebeld en het stront liep de woonkamer in om dat het riool verstopt zat .
Binnen 2 uur stonden er 2 heren voor mijn deur en hebben het probleem erg snel verholpen , en dat ik in ander reviews lees dat
Duur zijn vind ik absoluut onzin.
Ik heb €190 euro betaald voor een uur werk met 2 man , als ze het dubbele hadden gevraagd zou ik het niet eens erg hebben gevonden.
Ik ben al blij dat ik van de troep af ben .
En ook ik heb een service abonnement afgenomen.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sanne en Aad van der Plas
vr 29 jan 2021

Gewoon doen

Ik weet niet wat ze er aan verdienen maar heb ze dit jaar al 3x gebeld voor verschillende lekkages en heb in totaal €56 euro extra moeten betalen.
1x hebben ze een lekkage bij de watermeter verholpen ( niks betaal )
2 x riool in de kruipruimte hersteld heb ik €30 betaald
1x een daklekkage verholpen aan het dakkapel .(€26 )
Wij vinden het prachtig abonnement, waar bijna alles onder valt.
Hoop alleen niet dat er iets gaat gebeuren de komende 3 maanden , want ons 3 bezoekjes voor dit jaar zijn inmiddels verbruikt .

Kwaliteit

Prijs

Service

1.0
Caro
do 28 jan 2021

Afgebeld

Op de ochtend van de eerste afspraak ben ik afgebeld. Ik lees online dat het vaker gebeurt en dat ze vrij duur zijn dus ik hoef geen nieuwe afspraak. Hun reacties op wat slechte beoordelingen vind ik ook kinderachtig dus achteraf ben ik blij toe.

Kwaliteit

Prijs

Service

4.0
Willem
do 28 jan 2021

Goed

Toilet verstopt
30 min waren ze weer weg .
€121 betaald , vind dat wel veel voor 30 min

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Zabit Movitos
wo 27 jan 2021

Eind goed al goed

Ze zouden langs komen om mijn keuken afvoer te ontstoppen .
Belde vrij laat af , maar de volgende ochtend zijn ze hun afspraak wel nagekomen .

Heb 99,95 afgerekend

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Hanneke Oudegeest
di 26 jan 2021

Eind resultaat is top

Ondanks dat de eerste tegelzetter er verkeerd begonnen was waardoor ze een gedeelte van de wand opnieuw moesten doen ,zijn wij erg tevreden met het eind resultaat
Onze badkamer is tiptop opgeleverd

Ismael Chaib en Martin hebben het werk uit gevoerd .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Familie Bol
za 23 jan 2021

Prima werk uitgevoerd

De dakgoten zijn vervangen , zo wel aan de voorzijde al achterzijde.
Met het opbouwen en afbreken van de stijger
Hebben ze er 2 dagen overgedaan .
Onze complimenten aan Malik en caib.
Positief ingesteld die 2 Harde werkers

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Wesley
wo 20 jan 2021

Petje af

Nu 3 flinke regenbuien verder en geen druppel te bekennen.
Wij werden op een gegeven moment hopeloos om dat en inmiddels 4 bedrijven hebben geprobeerd het op te lossen maar telkens na een regenbui weer de teleurstelling ondervonden .
Deze beste heren mogen we best expert noemen in hun vak .
Communicatie was duidelijk , tussentijds foto’s en een filmpje gemaakt , en netjes het dakbedekking hersteld .
En het mooiste van alles was dat ze aangaven dat de oorzaak erg duidelijk was en begrepen ook niet echt waar om de ander het niet konden vinden .

Wat betreft dakwerk , kunnen we zekerrrrr aanranden .
Wij gaan in het vervolg niet meer verder zoeken

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sandy
di 19 jan 2021

Topie

Snel het probleem van de lek geanalyseerd en opgelost

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Rafaël dominus
ma 18 jan 2021

Goed

Onze toilet is ontstopt op zondag door keurig nette loodgieter .
We hebben op het internet lopen zoeken naar een loodgieter die 24/7 bereikbaar hoort te zijn.
Van de 10 loodgieters bedrijven was de zwartloodgieters de enige die überhaupt de telefoon opnam en uiteindelijk de klus heeft geklaard .

En ook wij hebben een service abonnement afgesloten .
Het werkelijk ongelooflijk hoe moeilijk het is om een loodgieter te vinden als je Spoed hebt .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sabrina
zo 17 jan 2021

Prijs is goed en de werk tempo hoog

De jongens van de zwartloodgieters bedrijf hebben mijn wastafelmeubel en en kranen vervangen .
Dit hebben ze keurig netje gedaan .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Restaurant Alfonzo
do 14 jan 2021

Cv installatie aangepast en 3 nieuwe radiatoren vervangen

Absoluut een aanrader , en absoluut niet duur , mede doordat we abonnementhouder zijn hebben we de 30% korting ontvangen op het op een gedeelte van de offerte
Wij delen absoluut de mening niet dat ze duur zijn .

Voor sommige mensen is alles te duur .

Kwaliteit

Prijs

Service

2.0
Jochem
do 14 jan 2021

Twee keer zo duur, uurtarief van 125€ excl btw

Leiding in de kruipruimte lekte. Half gerepareerd want was lood en wilde vervangen door koper. Schade 159€. Offerte gekregen voor vervanging van de leiding die met de vork was geschreven koste 1600€, even offerte opgevraagd bij een loodgieter in de buurt en kreeg daar een offerte van 800€.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Leon
di 12 jan 2021

Zeer gewaardeerd

Je merkt gewoon na het eerste gesprek dat je met een serieuze partij te maken hebt .
Op elke vraag die wij hadden is na ons gevoel bevredigend beantwoord.
Ze hebben ons dakbedekking vervangen van zo wel het dak van ons woning en de dakkapel voor .
Het schuur dakje is ons geadviseerd, dat het nog zeker 10 jaar mee kon en overbodig was het te vervangen .
Wij hebben alle foto’s gekregen van voor , tijdens en na de verbouwing .
De werkzaamheden die in de offerte zijn aangeduid zijn ook uitgevoerd.
Geen extra kosten of addertjes onder het gras .

Zeker een partij die wij kunnen aanraden .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Aren
zo 10 jan 2021

Gewoon goed !

Gisteren laat in de middag gebeld en ze waren er heel snel erbij. Goed gewerkt en alles netjes opgelost.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Patricia en Claudio
za 09 jan 2021

Voor ons de oplossing

Wij ook hebben een service abonnement afgesloten.

Een kennis van ons heeft ons geholpen om de badkamer opnieuw te betegelen .
Wij stuiten op een lekkende afvoer en hebben toen de zwartloodgieters gebeld om dat zij ons in het verleden ook al eens goed hadden geholpen .
De jongens (ashraf en Mounier ) hebben de vloer open gehakt en een gedeelte van plastic afvoer vervangen .
Na een klein uurtje waren ze klaar .

Na het opmaken van de werkbon bleek dat ik niets hoefden te betalen omdat ik een service abonnement had afgesloten .( 4 mnd geleden )
Ik begreep er niet veel van moet ik zeggen toen ik het had afgesloten .
Destijds had mijn onderbuurman een flinke lekkage doordat onze hoofd rioolbuis het had begeven en ik dacht eigelijk dat als ik een abonnement zo afsluiten dat ik enkel 25% korting zou krijgen op die factuur.
Maar blijkt dat dit bezoekje niet hoef te betalen en ik heb nog recht op 2 bezoekjes de komend 8 maanden .

Dit is tog de oplossing voor elke woning eigenaar wetend dat als er nog iets geks gaat gebeuren dat ik niet aan m’n spaarcenten hoef te zitten .

Top top en nog eens top.
Mr de Zwart wij wensen je het beste in je onderneming

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Patricia en Claudio
za 09 jan 2021

Voor ons de oplossing

Wij ook hebben een service abonnement afgesloten.

Een kennis van ons heeft ons geholpen om de badkamer opnieuw te betegelen .
Wij stuiten op een lekkende afvoer en hebben toen de zwartloodgieters gebeld om dat zij ons in het verleden ook al eens goed hadden geholpen .
De jongens (ashraf en Mounier ) hebben de vloer open gehakt en een gedeelte van plastic afvoer vervangen .
Na een klein uurtje waren ze klaar .

Na het opmaken van de werkbon bleek dat ik niets hoefden te betalen omdat ik een service abonnement had afgesloten .( 4 mnd geleden )
Ik begreep er niet veel van moet ik zeggen toen ik het had afgesloten .
Destijds had mijn onderbuurman een flinke lekkage doordat onze hoofd rioolbuis het had begeven en ik dacht eigelijk dat als ik een abonnement zo afsluiten dat ik enkel 25% korting zou krijgen op die factuur.
Maar blijkt dat dit bezoekje niet hoef te betalen en ik heb nog recht op 2 bezoekjes de komend 8 maanden .

Dit is tog de oplossing voor elke woning eigenaar wetend dat als er nog iets geks gaat gebeuren dat ik niet aan m’n spaarcenten hoef te zitten .

Top top en nog eens top.
Mr de Zwart wij wensen je het beste in je onderneming

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Stefan
vr 08 jan 2021

Zeer aangenaam verrast

De Zwart is een zeer kundig en prettige partij, die voortaan mijn go to bedrijf is voor problemen. Ik ben erg tevreden met de snelheid en effectiviteit hoe ik ben geholpen, door een beleefde en prettige man. Mijn verhaal:

De keukenafvoer liep niet meer door. Tijdje terug een kennis die aannemer is langs laten komen, blijkbaar een beunhaas. Die zei dat de afvoerpijp te scheef liep, was met een kleine veer een stukje erin geweest en de pijp iets verhoogd. Het was een dagje ofzo opgelost. Daarna weer ruk: de vaatwasser is er ook op aangesloten, waardoor die overstroomde en de hele keuken blank stond. Ik was in de veronderstelling dat dus het hele loodgieterswerk opnieuw moest, midden in een verbouwing het maar uitgesteld en weken lang in een emmer afgewassen.

Toch maar oppakken: belde een loodgieter, pas over 1,5 maand beschikbaar. Toen kwam ik via Google iit bij Loodgietersbedrijf De Zwart. Belde hen op en binnen 45 min stonden ze al voor de deur. Aardig, vriendelijk, beleefd en bovenal kundig. Na eerst netjes de omgeving te hebben afgedekt, was het probleem in no time verholpen met een grotere veer veel verder de leiding in te gaan. Keuring alles afgedroogd, gecontroleerd en natuurlijk getest.

In no time is dus mijn probleem opgelost, waar al een ander had zitten amateuren. Hun nummer gaat bovenaan in de favorieten, deze partij raad ik voor de volle 100% aan.

Hartelijk dank!!!

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Evelien Kamp
do 07 jan 2021

Eeg blij met het eind resultaat

Wij hadden een lekkage in onze waterleiding in de vloer van de badkamer .
Wij zijn zeer tevreden hoe we zijn behandeld ,de jongens weten waar ze over praten en hebben ons goed geadviseerd, ook omtrent verzekering .
Blijkt dat bijna alle schade was te verhalen op de verzekering ( wisten we gewoon niet )
Top werk geleverd en de badkamervloer is erg mooi en netjes betegeld .

Een aanrader

Kwaliteit

Prijs

Service

4.0
Anke
ma 04 jan 2021

Uiteindelijk kwam het toch in orde.

Aanvankelijk werd de toilet reparatie zeer slordig en met heel veel tijd verlies, vanwege iedere keer materialen ophalen. Uiteindelijk kwam Ismael met younes langs en verzorgden het werk aan het toilet.
Prima binnen de kortste keren. Hulde aan deze twee
Keurige en vakbekwame heren.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Henry Bakker & zoon
zo 03 jan 2021

Zeer te Vreden

Wij vinden het erg fijn om zaken te doen met de Zwart.
Voor onze restaurant in Rotterdam en Den Haag zijn zij onze partners omtrent onderhoud en service .
Wij hebben ze al meerdere malen ingeschakeld bij nood en telkens hebben ze ons uit de brand geholpen .
Het verschil tussen tussen De Zwart en andere partijen waar we in het verleden zaken mee hebben gedaan is dat ook in nood normale tarieven worden gehandhaafd.
En niet om dat er spoed bij zit dat de prijs tig x over de kop gaat zoals bij velen .


Wij raden De zwartloodgieters zeker aan .
Een bedrijf waar het ze zeker niet enkel om de knaken gaat .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Edmund Loire
do 31 dec 2020

Niets op aan te merken

Ze zijn op tijd gearriveerd
Ze hebben een gedeelte van het riool hersteld .
Ze hebben netjes een factuur opgemaakt conform afspraak .
En je kan bij ze pinnen .

Zo hoort het gewoon .
Een dikke duim voor team De Zwart

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Kees van der linden
zo 27 dec 2020

Mooie gasten

Vriendelijk , spontaan en zelfs in de kruipruimte hoorde we ze lachen .
Het riool is vakkundig hersteld en alles loopt weer zo als het hoort .
En ook voor hebben ze mijn cv ketel een onderhoud gegeven .

Het zijn toppers die 2 die bij ons zijn langs geweest ( ismel en Kevin )

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Selam .G
za 26 dec 2020

Zeer tevreden

Zowel de cv ketel als de radiatoren in onze woning zijn vervangen door ismael en Misko
Ze hebben 3 lange dagen achter elkaar door gewerkt , begonnen om 09:00 en om 19:00 gingen ze weer weg , omdat wij het voor kerst klaar wouden hebben .

Alles werkt naar behoren en alles is tip top afgeleverd .
En het klopt dat de tempo er hoog is .

Zeeeeeer tevreden over deze heren

Kwaliteit

Prijs

Service

3.0
Danny
do 24 dec 2020

Slechte na service

Ik had een lekkende wasmachiekraan die hebben ze binnen 10 min vervangen dus ze werken erg snel blijven vervolgens 20 min weg om een bon te schrijven ruimen hun troep niet op en zetten de verplaatste spullen niet terug op hun plek

Kwaliteit

Prijs

Service

4.0
Angela Krisna
wo 23 dec 2020

3x scheepsrechten

Na het eerste bezoek van Amit dachten we dat de Daklek verholpen was ,helaas niet het geval .
De 2e x heeft Amit het opnieuw geprobeerd ( ook ter vergeefs )
De 3e x heeft ismael en Mounier het op een vakkundige manier opgespoord en hersteld .
Het is natuurlijk nooit fijn om 3x een dakdekker te laten komen voor het zelfde probleem .
Maar heb begrepen dat Amit nog het nodige ervaring moet opdoen watbetreft het opsporen van lekkages .
Al om al de service is top bij de zwart , ze zijn vrijblijvend teruggekomen en heb alleen het eerste bezoek afgerekend .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Miranda de boer
ma 21 dec 2020

Toppers

Net geholpen door twee toppers ismael en ashraf. Leuke amicale gasten die top werk hebben geleverd.
Ik ben zeer tevreden. En als er weer wat is kom ik zeker bij dit bedrijf terug. En vraag ik naar deze twee toppers.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Wendy & fred
zo 20 dec 2020

Mee eens

Een betrouwbaar partij waar je met al je loodgieterswerk en dakwerken terecht kunt .
Wij hebben helaas uit ervaring geconstateerd dat er nog maar weinig bedrijven zijn die doen wat ze zeggen .
Wij hebben al een tijdje een abonnement , en wij gaan ook niet meer weg .

Mr de zwart bedankt voor alle goede zorg van 2020 .
Wij wensen jullie leuken feestdagen te gemoed en een gezond en gelukkig 2021

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Sofia
di 15 dec 2020

Snel , goedkoop, en kwaliteit

Wij betalen 12,50 per maand en dan hebben we recht op 2 gratis bezoekjes .
Dit was de eerste keer dat ik heb gebeld dit jaar voor mijn keuken afvoer die niet meer weg liep.
2 vlotte jongens zijn geweest , ze hebben hun ding gedaan en even gezellig gebabbeld .
Zo snel als ze er waren waren ze ook weer weg .
Gewoon top dat dit soort abonnementen er zijn .

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Simon
ma 14 dec 2020

Goed

Edwin van de dakdekkers de Zwart heeft ons dakbedekking netjes vervangen.

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Marcello
wo 09 dec 2020

Zeer betaalbaar

Mijn cv ketel is gerepareerd , en een onderhoud beurt gekregen .

E108,00 incl btw betaald

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0
Joyce
wo 09 dec 2020

Snel en voordelig

De jongens hebben bij mijn moedertje de wasmachine aangesloten .
Inclusieve wasmachine kraan hebben we honderdnegenentwintig euro’s voor betaald .
En heb begrepen dat de heren eng vriendelijk en sterk waren .
Hhhh

Kwaliteit

Prijs

Service

5.0